Це було море! Частина I

Це було море: море моря, море сонця, море щастя, море емоцій. І щасливі обличчя наших дітей. І тепер питання трирічної дочки вранці: "Мам, а ми завтра повернемося в Іспанію?"

Дійові особи: я, мій чоловік, наша донька Галинка (напередодні триріччя), моя подруга Катя і її дітки: Соня (3,5) і Микита (майже 7). Троє плюс троє.

По порядку. 21 червня. День перший. Виліт призначено на 8.30 з Внуково. Оголосили затримку вильоту, нічого страшного - перекусили в кафе, рівно через годину піднялися в небо. Літак страшний! Ми насилу розуміли, за які заслуги він не потрапив-таки в утиль. Але ми народ не примхливий, і розтягнувши одну ковдру на трьох, провели в полудремі весь політ.

Вийшовши з літака, одними з перших пройшли контроль, щоб скоріше, схопивши багаж, виринути назовні і вдихнути барселонського повітря... Але ось з багажем-то і вийшла перша заковика нашого турне. Якщо бути короткою, то його втратили. Не наш - ні! ВСЬОГО ЛІТАКА! Лише через пару годин метання від доріжки до доріжки і після вибачень адміністрації аеропорту наш багаж поїхав по доріжці.

Ура! Ми в Барселоні. Вантажимося в автобус, розвозимося по готелях. У нашого готелю індивідуальний трансферт! Нас довозять на загальному автобусі "" Неви "" до "" Якоря "", а там нас вже чекає індивідуальний автобус, який і відвозить нашу компанію по старих вуличках міста в наш готель. Він сподобався нам з першого погляду і ми ні на секунду не пошкодували про мій вибір (тому що всю організацію поїздки я брала на себе, то і відповідальність за все, що відбувається лежала на мені).

Заселяємося. Ламаною англійською нас запитують, які номери ми хочемо: з видом на басейн або на море, ми з Катею хором відповідаємо: "SEA" ", і отримуємо з ствердним кивком ключі від двох сусідніх номерів. Це були номери з видом на басейн. Але це ж дрібниці, і номери нас влаштували.

Ми ледь встигли переодягнутися і бігом вирушили на пляж. Ми ж їхали на море!!! Благо, пляж знаходиться в 25 метрах від нашого готелю. Найбільш малолюдний на всьому узбережжі від Калелли до Тосси! Оскільки готель наш знаходиться не в готельній частині міста, то ми отримали найпустельніший пляж і найчистіше море.

О, Боже! Який приголомшливий колір - колір морської хвилі, він надовго залишається в нашій пам 'яті, так само як і смак солоних доль. Накупавшись, ми погуляли містом, знайшли симпатичну церкву і відмінний скверик. А потім пили вино за євро на променаді. Перший день добігав кінця, ми будували плани на завтра.

22 червня. День другий - купалися, гуляли, відпочивали.

23 червня. День третій. Накупавшись, з ранку після сніданку вся наша дружна компанія вирішила висунутися в Барселону. Залізничний вокзал Малграта розташований, можна сказати, прямо біля дверей нашого готелю. І це величезний плюс! А про те, що іспанські електрички "" нечутні і невидні "" писали вже неодноразово, так що близькість дороги нам просто ні крапельки не могла перешкодити. Купивши квитки і подивившись розклад, щоб встигнути повернутися до вечері в готель, ми помчали в бік столиці Каталонії - Барселони. Електричка з кондеєм, повз проносяться мініатюрні прибережні містечка, супровід якогось місцевого музиканта, цього разу, по-моєму, була гітара...

Площа Каталонії, нарешті знайдено вихід нагору. Тепер треба зметикувати, де зупиняється потрібний нам маршрут "" Бас-Туристика "" - червоний. Площу обійшли майже навколо, купа голубів, анітрохи не менше, ніж на площі Святого Марка у Венеції. Знайшли! Занурилися.

Перевага катання на "Бас-Туристиці" "(крім огляду визначних пам 'яток Барселони) - книжечка купонів, якою ми скористалися надалі при обіді в Макдональдсі, відвідуванні Акваріума і, зрозуміло, в Порт Авентура (два квитки за ціною одного). Час обмежений, на жаль, тому цього разу вирішили відвідати основний: Будинок Міла (Гауді), Саграда Фамилия (він же) і Парк Гуель (о! Тільки зараз зметикувала, що це був у нас день Гауді).

Саграда - нічого не змінилося з часу моєї першої поїздки п 'ятирічної давності. Судячи з фотографій, навіть крани стоять на тому ж місці. Взагалі, не впевнена - чи варто його добудовувати, адже вся принада цього собору саме в його незвичайній історії. Подругу і чоловіка він теж вразив. Обійшли його два рази - поклацалися, пообідали з видом на нього і вирушили далі.

Парк Гуель - як хотілося мені повернутися в нього і погуляти неспішно по всіх-всіх доріжках! На жаль, і цього разу ми були обмежені в часі. Краса невимовна, такі незвичайні форми містків, доріжок. Під арками одного мосту сидів музикант і грав щось шалено романтично-іспанське. І так, це було до місця, що душа захворіла про щось невідоме... Приголомшливе місце, треба все ж ще раз повернутися.

А далі був забіг на пару км з двома візками, забута в метро одна коляска, стрибки між перонами і повернення за нею. Впевненість в тому, що потяг вже пішов і щастя від того, що і в Іспанії електрички запізнюються. Два потяги на пероні в один бік, крики в натовп: "Бланес, Бланес?" "і відповідь: "Бланес!" ". Наша шістка встрибує - щаслива і втомлена. Діткам нашим пам 'ятник поставити за таку витримку! Вечеря.

А в цей вечір було свято якогось святого, і по всьому узбережжю була оголошена ніч вогню. Під звуки барабана ми прийшли на площу на пляжі і спостерігали таке свято піротехніків! Посередині була навалена купа палет, кульмінацією свята став її підпал. Такий кострище палахкотів! А паралельно з цим дійством щомиті то тут, то там, лунали вибухи салютів і хлопки петард. Дорослий чоловік розважався тим, що кидав петарди то в переходи, то в смітники. Суще дитя. Вибухи і розкати не змовкали до самого ранку (без перебільшення). Так-а, сьогоднішній день був насичений емоціями. Все! Спати!

24 червня. День четвертий. А у нас сьогодні дата - три роки з дня нашого весілля! Сіли з ранку на автобус, який відвіз нас в Марінеленд - аквапарк між Бланесом і Малгратом. Автобус безкоштовно відвозить і привозить. Правда, квиток дорогий - 20 євро з носа. Там подивилися шоу морських котиків і дельфінів. Повний захват. Такі красені! Різнокольорові папуги і рожеві фламінго сподобалися діткам.

Вирушили в дитячий аквапарк. Тут знайдеться розваг і для дорослих. Чоловік перекатався з усіх гірок, ми з подругою скотилися по півколу на човні, неабияк навизжавшись для повного кайфу.

Нарешті і наша донька осміліла і увійшла у воду, години через три вона зважилася скотитися з першої гірки, в наступні хвилин 40 ми обкатали дві гірки раз по 50. Вона всім кричала про те, яка вона смілива. І посмішка не сходила з її личика. Це був день, присвячений діткам. І вони залишилися задоволені. А ми добряче підгоріли.

Увечері на променаді - вино і сир з цвіллю, черешня, розміром зі сливу. Будьте щасливі! Щоб ви відзначили ще 10 разів по стільки ж!

25 червня. День п 'ятий. Після сніданку біжимо на пляж, купуємо квитки на кораблик до Тосси де Мар. Який вид на узбережжі відкривається з корабля: кожна бухточка унікальна по-своєму! Пропливли всі курортні міста і в черговий раз переконалися в правильності свого вибору міста для проживання. Пляжі просто переповнені людьми, яблуку ніде впасти!

І ось за поворотом з 'являється фортеця - ми припливли. Тоса! Залишила найтепліші спогади! І якщо ми коли-небудь повернемося на Коста Браву, то це буде саме це містечко.

У наші плани входило спершу купуватися, потім погуляти. Хвилі в цій бухті такі сильні, що просто-напросто не дають навіть зайти в море. Мене викинуло два рази на берег. Але вже якщо увійти вдалося в море, то який відчуваєш кайф, хитаючись на цих величезних хвилях!

Пройшовшись трошки вуличками містечка, ми вирішили піднятися на самий верх руїн фортеці. Приголомшливо! Такі види відкриваються, від яких дух захоплює: з одного боку - безкрайнє блакитне море, з іншого панорама містечка, з третьої бухта, з її пляжем, яхточками та іншими принадами. Спускаємося вниз старими вузенькими вуличками, де кипить звичайне іспанське (не туристичне життя). Виходимо в переплетенні вулиць на якусь площу (2 * 2 метри), і там! Я бачу знову того самого музиканта, який грав у парку Гуель в Барселоні пару днів тому. Ось це зустріч!

Нарешті знаходимо ресторанчик для обіду. Вирішили спробувати паеллю - дуже сподобалося. Особливо те, як красиво її розкладав по тарілках офіціант. Ну, ось і все! Прощавай Тосса, буде можливість, повернемося до тебе - маленька Іспанія.

Хвилі швидко вкачали нашого зайчонка, і всю зворотну дорогу вона проспала. А ми знову милувалися морем, скелями і були щасливі від краси і безтурботності проведеного дня.